یکی از جاهایی که گردشگران همیشه به آن توجه زیادی دارند، بهترین رستوران های استرالیا است. چراکه غذای هر کشوری و بهترین رستوران‌های آن درواقع نمایانگر فرهنگ و تاریخ آن کشور هستند. استرالیا هم به داشتن رستوران‌های متنوع و باکیفیت شهرت دارد و کسانی که از این کشور بازدید می‌کنند بنا بر دلایل بسیاری علاقه زیادی به رستوران های استرالیا نشان می‌دهند. گردشگرانی که هرساله به استرالیا می‌روند از تعداد بالای رستوران‌های باکیفیت در این کشور متعجب می‌شوند. اگر شما هم قصد مهاجرت به استرالیا و یا بازدید از این کشور دوست‌داشتنی را دارید، خوب است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. تقریباً همه‌ی برندهای معروف و بهترین رستوران‌های بین‌المللی در این کشور شعبه داشته و همچنین بسیاری از رستوران‌های محلی استرالیا از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. طبیعتاً شهرهای بزرگ و پرجمعیتی همچون ملبورن و سیدنی تعداد بیشتری از این شعبه‌ها و بهترین رستوران های استرالیا را در خود جای داده‌اند. اما در هرکجای این کشور می‌توانید رستوران‌هایی که غذای باکیفیت و خوبی ارائه می‌دهند پیدا کنید. با درنظرگرفتن این موضوع که استرالیا کشور مهاجرپذیری است، رستوران‌های آن نیز دارای تنوع خوبی هستند. باتوجه‌به این تنوع بالا، یافتن رستوران‌های حلال در استرالیا نیز کار سختی نیست. این کشور رستوران‌های حلال بسیار زیادی دارد که تازه‌ترین غذاها را با بهترین مواد اولیه‌ی حلال تهیه می‌کنند. بهترین رستوران های استرالیا نماینده فرهنگ‌های گوناگون در این کشور بوده و طرفداران زیادی هم دارند. به‌طوری‌که گفته می‌شود اگر در استرالیا غذایی نوش‌جان کردید و از آن خوشتان آمد، احتمال بدهید که آن غذا از فرهنگ سایر کشورها آمده باشد ولی کانگوروی بریان شده قطعاً یک غذای استرالیایی است. در ادامه این مطلب با برخی از بهترین رستوران‌های استرالیا که شهرت زیادی دارند آشنا می‌شویم.


۱۰ تا از بهترین رستوران های استرالیا که حتماً باید به سراغشان بروید!
۱. رستوران لیک هاوس (Lake House)
رتبه اول در لیست بهترین رستوران های استرالیا متعلق به یک رستوران لاکچری و گران‌قیمت است. رستوران لیک هاوس که در ملبورن قرار دارد یکی از مدرن‌ترین و به‌روزترین رستوران‌های استرالیا است. این رستوران باکیفیت در سرو غذاها از روش‌های مدرن استفاده کرده و غذاهای سرو شده در لیک هاوس، هرکدام شبیه یک اثر هنری و با تزئین بسیار هوس‌انگیز هستند. چشم‌انداز یا ویوی رستوران لیک هوس، رو به دریاچه Daylesford است که لذت صرف غذا در این رستوران را دوچندان می‌کند. همچنین نام این رستوران “لیک هوس” به معنای خانه‌ای رو به دریاچه برگرفته از همین چشم‌انداز زیبا است.
۲ . رستوران مامک (Mamak Restaurant)
اگر خوردن غذاهای جدید را دوست دارید، پیشنهاد می‌کنیم که حداقل یک‌بار به رستوران مامک که یکی از بهترین رستوران های استرالیا است سر بزنید. این رستوران محبوب که در شهر سیدنی واقع شده انواع غذاهای خوشمزه مالزیایی را آماده می‌کند. چشیدن مزه انواع غذاهای دریایی و گیاهی مالزیایی در این رستوران خالی‌ازلطف نیست.

۳. رستوران پرایم استیک (Prime Steak Restaurant)
همان‌طور که می‌دانید کشور فرانسه معروف به داشتن شیرینی‌های جذاب و غذاهای متنوع است. رستوران پرایم استیک واقع در سیدنی به‌عنوان یکی از مشهورترین و بهترین رستوران های استرالیا، انواع غذاهای محبوب فرانسوی را به مشتریان ارائه می‌دهد. شما می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه‌ی فرانسوی مانند استیک‌های متنوع و همچنین غذاهای دریایی تازه را در این رستوران سفارش دهید. پرایم استیک کیفیت بسیار بالایی دارد و به همین دلیل باید انتظار پرداخت هزینه نسبتاً بالایی بابت غذا در این رستوران را داشته باشید.
۴ . رستوران دونونس (Donovans)
رستوران دونونس که در سواحل ملبورن قرار دارد، عنوان رستوران ساحلی را برای خود انتخاب کرده است. این رستوران ساحلی فوق‌العاده زیبا، غذاهای گوناگونی را سرو می‌کند که کیفیت بسیار بالایی هم دارند. دونونس هم یکی از گران‌قیمت‌ترین و بهترین رستوران های استرالیا محسوب می‌شود. اگر به دنبال تجربه یک شب به‌یادماندنی در استرالیا هستید، صرف غذا در این رستوران ساحلی بی‌نظیر را از دست ندهید.
۵. رستوران waterfront sea food
عاشقان غذاهای دریایی قطعاً باید به رستوران واتر فرانت که از بهترین رستوران های استرالیا به شمار می‌آید سری بزنند. تخصص اصلی رستوران واتر فرانت در سرو انواع غذاهای دریایی بوده که معمولاً آن‌ها را به طور گریل شده آماده می‌کند. غذاهای دریایی کشورهای گوناگون از جمله غذاهای دریایی چینی، ژاپنی، اسپانیایی، هندی و ایتالیایی در این رستوران آماده و سرو می‌شوند. رستوران واتر فرانت تقریباً در تمامی شهرهای بزرگ استرالیا شعبه داشته و بهترین رستوران در زمینه غذاهای دریایی است.
۶. رستوران Lal Qila
Lal Qila رستورانی مجلل واقع در شهر سیدنی است که منوی آن شامل غذاهای متنوع سنتی هندی و پاکستانی می‌شود. رستوران Lal Qila شیوه پخت بسیار جالبی برای این غذاهای سنتی دارد. در این رستوران انواع گوشت‌ها با حرارت ملایم درون ظرف‌های سفالی سنتی پخته می‌شوند تا جایی که به‌آسانی از استخوان جدا شوند. انواع مختلف پلو و بریانی‌های خوشمزه به سبک آشپزی سنتی هندی و پاکستانی در منوی Lal Qila وجود دارند که عطروطعم متمایز و منحصربه‌فردی ارائه می‌دهند.

۷. رستوران افندی (Efendy)
و اما رستوران «افندی» که یکی از باکیفیت‌ترین و بهترین رستوران های استرالیا است، غذاهای خوش‌طعم ترکی را به مهمانانش ارائه می‌کند. مالک و سرآشپز این رستوران «سومر سیویروغلو» نام دارد و توانسته جایزه‌های متعددی را در کارنامه خود برای رستورانش ثبت کند. سومر در ترکیه بزرگ شده و تجربیات آشپزی‌اش را به همراه فرهنگ کشور خود به استرالیا آورده است. او به‌خاطر حضور در چندین برنامه‌ی تلویزیونی ترکی، توانسته شهرت زیادی کسب کند. از طرفی دیگر به دلیل موقعیت جغرافیایی کشور ترکیه که در همسایگی ما قرار دارد، غذاهای خوشمزه و متنوع ترکی با ذائقه یک ایرانی سازگار است.

 
۸. رستوران کزبه بالمین (Kazbah Balmain)
رستوران کزبه بالمین رستوران بزرگی است که در سیدنی قرار دارد. این رستوران محبوب غذاهای سنتی خاورمیانه و شمال آفریقا را ارائه می‌دهد. علاوه بر غذاهای خوشمزه، طیف وسیعی از نوشیدنی‌های بین‌المللی نیز در این رستوران به همراه غذا سرو می‌شوند. رستوران کزبه بالمین برای صبحانه، ناهار و شام باز بوده و در آخر هفته‌ها به‌شدت شلوغ است. با درنظرگرفتن محبوبیت و کیفیت بالای این رستوران، حتماً باید پیش از رفتن به آنجا میز رزرو کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای گروه‌های بزرگ‌تر از ۸ نفر، حتماً منوی گلچین را امتحان کنید و چشیدن صبحانه‌های بی‌همتای آن را هم از دست ندهید.

۹. رستوران کاتیج (The Cottage)
رستوران «کاتیج» یکی از بهترین رستوران های استرالیا و بسیار معروف در سیدنی به شمار می‌رود. این رستوران بین مردم محلی با عنوان «خانه روستایی مادربزرگ» شناخته می‌شود. از نکات جالب رستوران کاتیج این است که پیش خدمت‌ها با شما همچون اعضای خانواده برخورد می‌کنند و فضا و دکور داخلی آن به شما احساس راحتی بودن در خانه را می‌دهد. در طراحی دکوراسیون داخلی آنجا از میزهای چوبی کهنه، صندلی‌های چوبی و دیگر اثاثیه قدیمی استفاده شده است. علاوه بر همه این‌ها، کاتیج حیاطی بی‌نظیر و منویی مملو از غذاهای مختلف و لذیذ دارد که حسابی انتظار شما را می‌کشند.
۱۰. رستوران اِست (Est)
رستوران اِست در سیدنی یکی دیگر از رستوران‌های لاکچری، باکیفیت و گران‌قیمت استرالیا است. کیفیت ممتاز غذاهای Est باعث شده تا گردشگران زیادی برای چشیدن طعم غذاهای باکیفیت و متنوع به آنجا بروند. پیشنهاد می‌کنیم برای یکبار هم که شده غذای این رستوران را امتحان کنید، چراکه طعم غذاهای آن برای همه عمر در خاطرتان می‌مانند. یادتان نرود پیش از رفتن به این رستوران حتماً از طریق تماس تلفنی و یا وب‌سایت آن، میزتان را رزرو کنید وگرنه امکان ارائه سرویس به شما وجود نخواهد داشت.

این مطالب را از دست ندهید
آدرس ارتباطی ما

شعبه سیدنی: 8Payten street, Putney NSW 

شعبه ملبورن: 25A Tunstall Square, Doncaster East  ​​

شعبه شیراز: ارم،  خیابان نارون،  نبش کوچه ۸

شماره تماس استرالیا: 61280058525+

شماره تماس ایران:   989039221111+

تلفکس :  987132292407+

واتساپ :  989039221111+

اینستاگرام : iselect.australia

ایمیل  : info@iselectaustralia.com

 

درباره گروه مهاجرتی آی سِلِکت استرالیا

شماره ثبت شرکت در استرالیا:   636837726

شماره رجیستری در سازمان مارا:     2117704 

 

تست