صنایع ذیل در صدر لیست سودآورترین صنایع استرالیا قرار دارند:

1. صندوق بازنشستگی در استرالیا:      130.3 میلیارد دلار 

در تعریف این صنعت میتوان گفت این صنعت مزایای بازنشستگی را برای اعضا فراهم می کند و شامل صندوق های بزرگ و کوچک می شود. درآمد صنعت در درجه اول از درآمد سرمایه گذاری تشکیل شده است.
درآمد صنعت صندوق های بازنشستگی ناشی از عملکرد بازار سهام است که در پنج سال گذشته قوی بوده است، به استثنای سال های 2019-2020 به دلیل مراحل اولیه همه گیری کووید 19. 
درآمد سرمایه گذاری، به ویژه از سهام، اغلب یک عامل کلیدی موثر بر عملکرد صنعت است.
علی رغم عدم اطمینان در مورد رشد اقتصاد جهانی که باعث نوسانات بازار و درآمد حاصل از سرمایه گذاری در بین سرمایه گذاران شده است، اما تا حد زیادی این صنعت در طول پنج سال گذشته قوی باقی مانده است.

2. استخراج سنگ آهن در استرالیا:       63.4  میلیارد دلار 

صنعت معدن و سنگ آهن به شدت صادرات محور بوده و در پنج سال گذشته رشد درآمد بالایی را به دلیل قیمت ها و حجم تولید بالاتر ثبت کرده است.
تولید فولاد چین، قیمت جهانی سنگ آهن، تولید سنگ آهن داخلی و ارزش دلار استرالیا همگی به شدت بر عملکرد این صنعت تأثیر می گذارند.
در سطح جهانی، بزرگترین بازارهای پایین دستی فولاد عبارتند از ساخت و ساز، ساخت وسایل نقلیه موتوری، کشتی سازی، تولید کارخانه و تجهیزات، و تولید کالاهای مصرفی. نوسانات در این بازارها بر تقاضای جهانی فولاد تأثیر می گذارد که به نوبه خود بر تقاضای سنگ آهن تأثیر می گذارد. روند تقاضا برای فولاد، تولید سنگ آهن، قیمت جهانی سنگ آهن و ارزش دلار استرالیا همچنان به شدت بر عملکرد صنعت معدن سنگ آهن در پنج سال آینده تأثیر خواهد گذاشت. پیش بینی می شود شرایط اقتصاد جهانی در این دوره ثابت بماند، زیرا همه گیری کووید-19 رشد جهانی را در کوتاه مدت متوقف می کند، در حالی که تقاضا برای تولید فولاد و سنگ آهن افزایش می یابد. 

3.  امور مالی در استرالیا:   37.4 میلیارد دلار

بخش مالی بخش قابل توجهی از اقتصاد و سیستم مالی استرالیا است، زیرا شرکت ها و موسسات مالی در این بخش، تعداد زیادی از دارایی ها را کنترل می کنند. تغییرات کلان اقتصادی و ژئوپلیتیکی در حال انجام منجر به عدم اطمینان پیرامون اقتصاد جهانی و سیستم مالی در پنج سال گذشته شده است.
علاوه بر بهبود اقتصاد بعد از همه گیری کووید-19، اعتماد به کسب‌وکار، توجه به احساسات مصرف کننده، شرایط بازار املاک مسکونی و چشم انداز رشد اقتصادی جهانی احتمالاً عملکرد زیر مجموعه مالی را در پنج سال آینده مشخص تر خواهد کرد. 

4. خدمات حرفه ای در استرالیا:  22.7 میلیارد دلار 

شرکت‌ های زیر مجموعه خدمات حرفه ‌ای، طیفی از انواع خدمات حرفه ‌ای، علمی و فنی را به مشاغل در صنایع مختلف ارائه می ‌کنند. بنابراین عملکرد این زیر مجموعه تا حد زیادی با شرایط کلی اقتصادی مرتبط است، که اغلب اعتماد و هزینه های تجاری را تعیین می کند.
عواملی مانند فعالیت ‌های معدنی، پیشرفت ‌های فناوری و روند تبلیغات نیز می ‌توانند بر تقاضا در صنایع خدماتی تأثیر بگذارند. بسیاری از کسب و کارها هزینه های اختیاری خود را در طول همه گیری COVID-19 کاهش داده اند و تقاضا برای خدمات زیر بخش را محدود کرده اند. انتظار می‌ رود درآمد بخش خدمات حرفه‌ ای در طول پنج سال آینده  به میزان 0.3 درصد رشد کند. 

5. خدمات بهداشتی در استرالیا:   11.5 میلیارد دلار

زیر مجموعه خدمات بهداشتی در طول پنج سال گذشته گسترش یافته است. این بخش شامل طیف وسیعی از صنایع مراقبت های بهداشتی اولیه، ثانویه و ثالثه است. بیمارستان های عمومی بیش از نیمی از درآمد این بخش را تشکیل می دهند و مابقی شامل خدمات پزشکی عمومی، خدمات پزشکی تخصصی، خدمات دندانپزشکی و سایر خدمات بهداشتی می شود.  این زیر مجموعه در طول پنج سال گذشته به دلیل پیری جمعیت استرالیا و گسترش پوشش بهداشتی خصوصی رشد کرده است.  پیری جمعیت باعث تقاضای بیشتر برای خدمات بهداشتی در بخش ‌های مختلف شده است و نیاز به بودجه بیشتر برای مدیکر و بیمارستان‌ های دولتی دارد. 

این مطالب را از دست ندهید
آدرس ارتباطی ما

شعبه سیدنی: 8Payten street, Putney NSW 

شعبه ملبورن: 25A Tunstall Square, Doncaster East  ​​

شعبه شیراز: ارم،  خیابان نارون،  نبش کوچه ۸

شماره تماس استرالیا: 61280058525+

شماره تماس ایران:   989039221111+

تلفکس :  987132292407+

واتساپ :  989039221111+

اینستاگرام : iselect.australia

ایمیل  : info@iselectaustralia.com

 

درباره گروه مهاجرتی آی سِلِکت استرالیا

شماره ثبت شرکت در استرالیا:   636837726

شماره رجیستری در سازمان مارا:     2117704 

 

تست