استرالیا در کنار کشور های هنگ کنگ ، سنگاپور، آمریکا، نیوزلند و کانادا جزو هفت کشوری است که بنابر اعلام بانک جهانی بالاترین رتبه را در سهولت انجام فعالیت های اقتصادی به خود اختصاص داده است.
داشتن یک کسب و کار فراز و نشیب های خود را دارد، اما کسب و کارهای استرالیایی شرایط بسیار بهتری از کشورهای پیشرفته دیگر دارند. به طور کلی، استرالیا مکانی مناسب برای تجارت است. بر اساس شاخص زندگی بهتر OECD ، استرالیا از نظر میزان متوسط درآمد برای هر خانوار در رتبه پنجم OECD قرار دارد. این بدان معناست که افراد توانایی زیادی در خرید و سرمایه گذاری دارند. نزدیکی استرالیا به مراکز بزرگ تجاری آسیای شرقی با جمعیت فراوان، فرصت بی نظیری برای رشد و توسعه کسب و کارها ایجاد می کند. از طرفی استرالیا با بسیاری از این کشورها قرارداد های تجارت آزاد دارد.
استرالیا با داشتن اقتصاد پویا و نرخ ناخالص تولید داخلی 1.98 تریلیون در سال 2021، پذیرای مهاجران بسیاری از سراسر جهان است. این تنوع فرهنگی باعث خلق بازارهای جدید و نیازهای متنوعی می گردد. این مسئله بهترین پتانسیل را در رشد و توسعه کسب و کارهای نوپا دارد.
مهاجرت از طریق راه اندازی کسب و کار در استرالیا، متقاضیان زیادی دارد. با دریافت ویزای تجاری استرالیا، متقاضی علاوه بر پیاده سازی ایده تجاری خود و برقراری روابط تجاری با سراسر دنیا، پس از گذشت مدت مشخص از فعالیت اقتصادی به صورت مستمر، با برآورده کردن شروط خاصی می‌ تواند برای اقامت دائم و دریافت پاسپورت استرالیا اقدام کند.
براساس گزارش مجله اکونومیست چهار شهر استرالیا در میان 10 شهر برتر قابل سکونت ترین شهرهای زمین قرار گرفته است. استرالیا با داشتن طبیعت بکر و بی نظیر و شهرهای مدرن مکان بی نظیری نه تنها برای تجارت که برای زندگی است.
استرالیا از نظر سطح علمی و دانشگاهی دارای رتبه بالایی در کل جهان است. دنیای کنونی متاثر از پیشرفت سریع فناوری دائماً در حال تغییراست و شرکت های استرالیایی به طور فزاینده ای آموختن مهارت های کارآفرینی را در بین کارکنان خود ترویج می کنند. در استرالیا، بسیاری از افراد به عنوان بخشی از شغل خود در فعالیتهای کارآفرینی مانند توسعه ، تولید کالا یا خدمات جدید مشارکت می کنند و همین امر یکی از دلایل پیشرفت اقتصادی همیشگی در استرالیاست.

سرویس تسریع تجاری سازی دولت استرالیا از سال 2014 از کسب و کار های نوپا پشتیبانی می کند . از آن زمان این سرویس بیش از 265 میلیون دلار استرالیا به 543 مورد بیزینس کمک مالی کرده است. این خدمات به این شرکت ها کمک می کند تا شبکه های خود شان را از طریق ارتباط با سرمایه گذاران استراتژیک و سایر شرکای بالقوه گسترش بدهند. مشارکت در کارآفرینی و کیفیت خدمات استرالیا در مقایسه با سایر اقتصادهای توسعه یافته مبتنی بر نوآوری بسیار قوی است.

این مطالب را از دست ندهید
آدرس ارتباطی ما

شعبه سیدنی: 8Payten street, Putney NSW 

شعبه ملبورن: 25A Tunstall Square, Doncaster East  ​​

شعبه شیراز: ارم،  خیابان نارون،  نبش کوچه ۸

شماره تماس استرالیا: 61280058525+

شماره تماس ایران:   989039221111+

تلفکس :  987132292407+

واتساپ :  989039221111+

اینستاگرام : iselect.australia

ایمیل  : info@iselectaustralia.com

 

درباره گروه مهاجرتی آی سِلِکت استرالیا

شماره ثبت شرکت در استرالیا:   636837726

شماره رجیستری در سازمان مارا:     2117704 

 

تست