نحوه کاریابی در استرالیا چگونه است؟ مشاغل موردنیاز این کشور برای سال جدید چه مشاغلی هستند؟ موسسات کاریابی استرالیا که برای یافتن کار در این کشور معتبر هستند چه موسساتی هستند؟ در این مقاله به این دست از سوالات شما پاسخ خواهیم داد. استرالیا کشوری است که توانسته با کیفیت بالای رفاهی که برای شهروندانش فراهم کرده توجه افراد زیادی را به خود جلب کند تا با یافتن کار از طریق موسسات کاریابی استرالیا برای مهاجرت به کشور استرالیا و همچنین درخواست برای اقامت دائم و تابعیت کشور استرالیا اقدام نمایند. به همین علت تصمیم گرفتیم تا با تهیه این مقاله به این دست از سوالات شما در رابطه با موسسات کاریابی استرالیا پاسخ دهیم.

استرالیا کشوری است واقع در نیمکره جنوبی که ششمین کشور دنیا از لحاظ وسعت به شمار می آید. جمعیت استرالیا حدود 20 میلیون نفر است و شش ایالت دارد. زبان ملی این کشور انگلیسی است و واحد پول آن دلار استرالیا می باشد. پایتخت استرالیا کانبرا است اما بزرگترین شهر این کشور سیدنی می باشد. استرالیا دین رسمی ندارد و در قانون اساسی این کشور دولت از تصویب هر نوع دینی به عنوان دین رسمی منع شده است. از لحاظ اقتصادی نیز کشور استرالیا توانسته رتبه های خوبی را کسب کند. استرالیا کشوری توسعه یافته است که اقتصاد آن متکی بر بازرگانی و کشاورزی می باشد. از نظر شاخص های مهمی همچون شاخص انسانی توانسته رتبه سوم را کسب نماید و همین موضوعات باعث شده استرالیا مقصد بسیاری از افراد برای مهاجرت و یافتن کار از طریق موسسات کاریابی استرالیا باشد؛ در ادامه برای شما جنبه های مختلف این موضوع را شرح خواهیم داد

موسسات کاریابی استرالیا و معرفی آن ها

برای مهاجرت کاری به استرالیا یکی از روش های پر استفاده و پر طرفدار، داشتن یک پیشنهاد کاری یا Job offer از طرف کارفرمای استرالیایی می باشد. به این منظور متقاضیان می توانند رزومه کاری و مشخصات خود را به صورت کامل در سایت های موسسات کاریابی استرالیا قرار دهند تا کارفرمایان با مشاهده آن ها اقدام به مصاحبه با متقاضی مورد نظر خود کنند و در صورت رضایت طرفین قرارداد کاری بین آن ها انجام شود. به همین منظور در ادامه چند نمونه از موسسات کاریابی استرالیا را برای شما در جدول زیر قرار داده ایم.

آدرس وبسایت موسسات کاریابی استرالیا موسسات کاریابی استرالیا
http://www.sas.com/en_au/academic/graduate-program.html The SAS graduate program
https://www.employment.gov.au/jobactive job active
https://www.adzuna.com.au/browse/melbourne adzuna
http://jobs.careerone.com.au/l-sydney,-nsw.aspx career one
https://au.jora.com Jora austrlia
https://www.seek.com.au/ Seek-job
http://applynow.com.au apply now
https://www.timeshighereducation.com/unijobs/listings/australia the uni jobs
این مطالب را از دست ندهید
آدرس ارتباطی ما

شعبه سیدنی: 8Payten street, Putney NSW 

شعبه ملبورن: 25A Tunstall Square, Doncaster East  ​​

شعبه شیراز: ارم،  خیابان نارون،  نبش کوچه ۸

شماره تماس استرالیا: 61280058525+

شماره تماس ایران:   989039221111+

تلفکس :  987132292407+

واتساپ :  989039221111+

اینستاگرام : iselect.australia

ایمیل  : info@iselectaustralia.com

 

درباره گروه مهاجرتی آی سِلِکت استرالیا

شماره ثبت شرکت در استرالیا:   636837726

شماره رجیستری در سازمان مارا:     2117704 

 

تست