اینجا در دانشگاه adelaide ، ما به خاطر فارغ التحصیلان تاریخ ساز خود مشهور هستیم . فارغ‌ التحصیلان آدلاید از پنج برنده جایزه نوبل گرفته تا اولین نخست ‌وزیر زن استرالیا و اولین فضانورد استرالیایی که در فضا قدم می‌زند ، در جهان تأثیرگذار هستند .

بنابراین چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که تحصیلات دانشگاهی شما را برای یک شغل موفق آماده می کند ؟

Foundation خود را با آموزش قوی بسازید
اولین قدم برای موفقیت شغلی این است که پایه و اساس خود را با تحصیلات قوی تنظیم کنید . دانشگاهی را انتخاب کنید که نیازهای شما را برآورده کند و شهرت خوبی در بازار جهانی داشته باشد .

دانشگاه adelaide که در سال 1874 تأسیس شد ، محل زندگی یک جامعه پر رونق است که همه برای تأثیرگذاری تلاش می کنند . این دانشگاه با کیفیت فوق العاده ای است که در بین 1% دانشگاه های برتر در سطح جهانی رتبه بندی شده و در بین 100 دانشگاه برتر جهان در 23 حوزه موضوعی مختلف شناخته شده است * .

به‌عنوان عضوی از گروه هشت استرالیا ، دانشگاه‌های معتبر پژوهش‌گر و رتبه 1 در استرالیای جنوبی برای اشتغال فارغ‌التحصیلان**، مدرک تحصیلی از دانشگاه adelaide می‌تواند شما را در بازار کار متمایز کند .

test drive حرفه ای از طریق کارآموزی
ایجاد تجربه حرفه ای خود را در حین تحصیل با گذراندن دوره کارآموزی شروع کنید . دوره های کارآموزی راهی عالی برای به دست آوردن مهارت های عملی ، ایجاد شبکه خود و « test drive» انواع نقش هایی است که می خواهید پس از فارغ التحصیلی دنبال کنید .

طیف وسیعی از فرصت های کارآموزی در دانشگاه adelaide وجود دارد که همگی در صنعت ریشه دارند . با طیف منحصربه ‌فردی از دوره‌ های کارآموزی که هم به صورت اعتباری و هم داوطلبانه ارائه می‌شوند ، دانشجویان می‌توانند با دوره‌های کارآموزی مجازی که اخیراً معرفی شده‌اند ، تجربه کاری در هر نقطه از جهان کسب کنند .

در  خدمات شغلی سرمایه گذاری کنید
دانش‌آموزان می‌توانند با درگیر شدن در خدمات شغلی رایگان دانشگاه خود ، یک قدم فراتر بروند . می‌توانید به منابعی برای کمک به تکنیک‌های رزومه ‌نویسی و مصاحبه دسترسی داشته باشید یا در کارگاه‌های آموزشی شرکت کنید و با مشاوران شغلی ملاقات کنید .

تیم خدمات شغلی برنده جایزه دانشگاه adelaide به کمک به دانشجویان کمک می کند تا پتانسیل خود را باز کنند و به طیف وسیعی از فرصت های کاری جهانی دسترسی پیدا کنند . این خدمات شامل راهنمایی شغلی 1:1،  ملاقات و خوشامدگویی با کارفرما ، و رویدادهای شبکه است . دانش‌آموزان همچنین می‌توانند طیف وسیعی از فرصت‌های شغلی هیجان‌انگیز فارغ‌التحصیل را با برندهای جهانی مانند PwC و Microsoft از طریق وب‌سایت CareerHub دانشگاه مرور کنند .

فرصت های کاری پس از تحصیل را که مناسب شماست کشف کنید
چه به دنبال اقامت در یک شهر جدید باشید یا مهارت های خود را به خانه بازگردانید تا شغلی را شروع کنید ، توصیه می شود طیف وسیعی از گزینه های کار پس از تحصیل را که پس از فارغ التحصیلی در دسترس شما هستند ، بررسی کنید .

نواحی منطقه ای مانند آدلاید یک انتخاب محبوب برای دانشجویانی است که به دنبال حداکثر استفاده از ویزای خود هستند . آدلاید که اخیراً به عنوان قابل زندگی ترین شهر استرالیا + (به دلیل ایمنی و مقرون به صرفه بودن) نامگذاری شده است ، به دلیل صنایع مترقی و چشم انداز فناوری در حال تکامل خود شناخته شده است . با انتخاب آدلاید ، دانش‌آموزان می‌توانند یک سال دیگر از حقوق کار پس از تحصیل استفاده کنند و زمان بیشتری را برای ایجاد یک حرفه با تأثیرگذاری فراهم کنند .

از درخواست تا فارغ التحصیلی ، به دانشجویان دانشگاه adelaide فرصت های بی پایانی داده می شود تا آینده شغلی خود را ایجاد کنند . با کمک هزینه های تحصیلی بین المللی سخاوتمندانه و همچنین کمک هزینه تحصیلی COVID-19 برای دانشجویان واجد شرایط ، مسیر خود را به سوی آینده خود از امروز آغاز کنید .

این مطالب را از دست ندهید
آدرس ارتباطی ما

شعبه سیدنی: 8Payten street, Putney NSW 

شعبه ملبورن: 25A Tunstall Square, Doncaster East  ​​

شعبه شیراز: ارم،  خیابان نارون،  نبش کوچه ۸

شماره تماس استرالیا: 61280058525+

شماره تماس ایران:   989039221111+

تلفکس :  987132292407+

واتساپ :  989039221111+

اینستاگرام : iselect.australia

ایمیل  : info@iselectaustralia.com

 

درباره گروه مهاجرتی آی سِلِکت استرالیا

شماره ثبت شرکت در استرالیا:   636837726

شماره رجیستری در سازمان مارا:     2117704 

 

تست