ورزش در استرالیا از جمله فعالیت هایی است که به طور جدی در سطح عمومی دنبال می گردد و استرالیا هر ساله شاهد برگزاری بسیاری ار رویدادهای ورزشی بین المللی می باشد. متقاضیان ورود به استرالیا از طریق ورزش، مربی گری و یا داوری مسابقات می توانند از طریق روش های زیر اقدام نمایند.

ویزای کوتاه مدت موقت ساب کلاس 408

اگر شما به عنوان یک ورزشکار حرفه ای و یا آماتور برای یک باشگاه بازی می کنید ، ویزای موقت کوتاه مدت سابکلاس 408استرالیا گزینه ای مناسب برای شما جهت ورود به این کشور می باشد. این ویزا برای افرادی که تمایل دارند از طریق داوری رویدادها و یا مسابقات ورزشی در این کشور حضور یابند نیز مناسب خواهد بود. این ویزا همچنین شامل حال افرادی که قصد دارند ظرف مدت ۳ ماه با دعوت از سازمان های ورزشی استرالیا به این کشور سفر کنند نیز خواهد شد. با استفاده از این نوع ویزا شما و خانواده تان می توانید تا حداکثر 2 سال در استرالیا اقامت داشته باشید. علاوه بر این، شما قادر خواهید بود تا به دفعات تا زمانی که ویزای شما اعتبار دارد به این کشور مسافرت کنید و در رفت و آمد باشید. اما توجه داشته باشید، تنها در حوزه ی های مربوط به فعالیت های ورزشی می توانید مشغول به کار شوید و اجازه ی کار در سایر مشاغل در استرالیا را نخواهید داشت. مدت حضور شما در خاک استرالیا بستگی به ماهیت فعالیت ورزشی شما خواهد داشت به طور مثال اگر برای یک رقابت منطقه ای ورزشی شرکت دارید، به طور معمول تا پایان فصل ورزشی می توانید در استرالیا حضور داشته باشید. اما همانظور که گفته شد مدت اعتبار ویزای شما می تواند تا حداکثر 2 سال ادامه یابد.


هزینه ی این سابکلاس برای درخواست دهنده ی اصلی آن 285 دلار استرالیا خواهد بود که برای سایر اعضای خانواده می بایست هزینه جداگانه پرداخت گردد.

اگر به هر دلیلی اسپانسر و یا سازمان حمایت کننده ی شما همکاری با شما را قطع کند شما 2 راه در پیش رو خواهید داشت:

اگر واجد شرایط هستید برای ویزای جدیدی درخواست دهید
پس از قطع همکاری با سازمان و یا حامی ورزشی، ظرف مدت 28 روز خاک استرالیا را ترک نمایید.

ساب کلاس 124 برای استعداد های درخشان:

افرادی که در سطح بین المللی در حوزه ی های مختلف ورزشی ، علمی و یا هنری افتخار آفرین بوده اند وسرشناس هستند میتوانند از طریق ساب کلاس 124 برای اقامت دائم استرالیا اقدام کنند. نکته مهم در خصوص این ویزا این است که فرد متقاضی، باید در زمان اقدام برای ویزا، حداقل در دو سال گذشته در درجات بالای فعالیت هنری و یا ورزشی خود قرار داشته باشد. علاوه بر این باید به اداره ی مهاجرت استرالیا اثبات گردد که حضور شما در استرالیا از این طریق می تواند سبب اعتلای فرهنگ، هنر و یا جامعه ی علمی این کشور شود و شما صرفا در رشته ی خودتان می توانید در استرالیا مشغول به کار شوید.

حداقل مدرک زبان مورد نیاز به این منظور، آیلتس 4.5 و یا معادل آن می باشد. هزینه ی صدور ویزا برای درخواست دهنده ی اصلی آن 3810 دلار استرالیا، برای همسر 1910 دلار و برای فرزند 995 دلار استرالیا می باشد. این ویزا هیچ گونه محدودیت سنی برای شما نخواهد داشت. لازم به ذکر است که دریافت این ویزا نیاز به اسپانسر و یا سازمانی معتبر در استرالیا که شما را مورد حمایت قرار دهد دارد.

این مطالب را از دست ندهید
آدرس ارتباطی ما

شعبه سیدنی: 8Payten street, Putney NSW 

شعبه ملبورن: 25A Tunstall Square, Doncaster East  ​​

شعبه شیراز: ارم،  خیابان نارون،  نبش کوچه ۸

شماره تماس استرالیا: 61280058525+

شماره تماس ایران:   989039221111+

تلفکس :  987132292407+

واتساپ :  989039221111+

اینستاگرام : iselect.australia

ایمیل  : info@iselectaustralia.com

 

درباره گروه مهاجرتی آی سِلِکت استرالیا

شماره ثبت شرکت در استرالیا:   636837726

شماره رجیستری در سازمان مارا:     2117704 

 

تست