این سازمان تحقیقات و بازاریابی که در ژوهانسبورگ، پایتخت آفریقای جنوبی مستقر است معمولا در گزارش‌های سالانه خود به آمار افراد ثروتمند جهان، بررسی املاک مسکونی و مطالعات سرمایه و مهاجرت می‌پردازد. با این حال بخش مهمی از این گزارش، امن‌ترین کشورها برای زنان را نیز بررسی می‌کند.

این گزارش می‌گوید: امنیت زنان یکی از بهترین راه‌ها برای سنجش توان بالقوه رشد ثروت در کشورها است. رشد ثروت و سطح امنیت برای زنان به میزان ۹۲درصد به یکدیگر بستگی دارند و این بدان معنی است که با بالا رفتن امنیت زنان، ثروت نیز رشد چشمگیری خواهد داشت.

بازارهای استرالیا از ثروتمندترین بازارها در جهان بشمار می‌آیند. در ده سال اخیر رشد ثروت در این کشور به میزان ۸۳درصد افزایش یافته است.
استرالیا در رتبه اول در لیست امن ترین کشور جهان برای زنان در سال 2017 است

این لیست به ترتیب اولویت عبارت است از : 1- استرالیا   2- مالت 3- ایسلند 4- نیوزلند 5- کانادا 6- لهستان 7- موناکو 8- اسرائیل 9- ایالات متحده آمریکا 10- کره جنوبی

سازمان ثروت در جهان امروز (New World Wealth) در گزارش خود همچنین می‌افزاید : بیشتر کشورهایی که در ده رتبه اول این سنجش قرار دارند، گزینه‌های محبوب مهاجرت نیز محسوب می‌شوند.

همچنین باید گفت که این کشورها در ۱۰تا ۲۰سال گذشته رشد اقتصادی و رشد ثروت چشمگیری را تجربه کرده‌اند.

کمترین و بیشترین امنیت برای زنان
امنیت در خارج از کشور و داخل کشور همیشه یکسان نیست. اما برخی از کشورها محیط آرامی را در مقایسه با کشورهای دیگر برای زنان فراهم کرده اند. در برخی جوامع که وضعیت زندگی در آنها خوب است، زنانی هستند که با درصد و احتمال زیاد به موفقیت های اقتصادی می رسند.براساس مطالعه ای که شرکت نیو ورد ویلث (NEW WORLD WEALTH) منتشر کرده است امنیت زنان، یکی از بهترین راه های قضاوت چشم اندازهای بلند مدت یک کشور است.

هیچ وقت نمی توانیم به کشوری که ناشناخته است به راحتی و با اطمینان سفر کنیم، چه برسد به اینکه در موقعیت بانوان نیز باشیم. زنان بدون داشتن نگرانی خاصی که امنیت آنها را تهدید کند میتوانند به کشورهایی که در ادامه معرفی می کنیم، مهاجرت کنند.

بنابر این گزارش، استرالیا یک پناهگاه امن برای زنان است. در زندگی مشترک مردم این کشور، ارزش های مشترکی وجود دارد، خدمات اجتماعی نسبت به خشونت خانگی واکنش پذیر هستند و سیاست های مهاجرتی سختی دارد، این عامل توضیح می دهد که چرا استرالیا کشوری امن برای زنان محسوب می شود.امروزه زنان در استرالیا نسبت به مردان از سطح آموزشی بالاتری برخوردارند

این مطالب را از دست ندهید
آدرس ارتباطی ما

شعبه سیدنی: 8Payten street, Putney NSW 

شعبه ملبورن: 25A Tunstall Square, Doncaster East  ​​

شعبه شیراز: ارم،  خیابان نارون،  نبش کوچه ۸

شماره تماس استرالیا: 61280058525+

شماره تماس ایران:   989039221111+

تلفکس :  987132292407+

واتساپ :  989039221111+

اینستاگرام : iselect.australia

ایمیل  : info@iselectaustralia.com

 

درباره گروه مهاجرتی آی سِلِکت استرالیا

شماره ثبت شرکت در استرالیا:   636837726

شماره رجیستری در سازمان مارا:     2117704 

 

تست