شما معمولا می توانید از بنگاه های معاملات ملکی که نمایندگی مالک را به عهده دارد یا به طور مستقیم از صاحبخانه، خانه ای را اجاره کنید.

همچنین برای تهیه مسکن میتوانید از سایت gumtree.com نیز استفاده کنید. این گزینه به شما این امکان را میدهد که از پرداخت هزینه های گزاف اجاره در ابتدای ورودتان به استرالیا معاف شوید.حسن دیگر انتخاب آنلاین مسکن در استرالیا در این است که میتوانیدقبل از ورودتان به استرالیا محل اقامتتان را معین و پس از ورود از فرودگاه به آنجا بروید. 

هزینه اجاره خانه در استرالیا بصورت هفته ای پرداخت می شود. خانه ها در استرالیا شامل یونیت یا آپارتمان و ویلا / هاوس می باشد.

اجاره خانه به عوامل مختلفی همچون موقعیت واحد در شهر٬ تعداد خواب و نوع واحد بستگی دارد.

بطور کلی خانه ها یا بصورت استودیو (بدون اتاق خواب) هستند که اجاره پایین تری دارد و یا دارای یک یا تعداد بیشتری اتاق خواب می باشند.

همچنین برخی از خانه های با تعداد اتاق خواب زیاد بصورت اشتراکی اجاره داده می شوند در اینصورت فرد می تواند از یک اتاق خواب به همراه بقیه امکانات آن خانه بصورت اشتراکی استفاده کند.این مدل اشتراکی بیشتر برای دانشجویان که نمی خواهند هزینه زیادی داشته باشند، مناسب است.
بطور متوسط شما می توانید خانه مورد نظر خود را با 250 دلار تا 500 دلار در هفته اجاره نمایید.

در این بخش به توضیح جزئی تری از شرایط مسکن در استرالیا میپردازیم:

برای اجاره ی خانه در استرالیا ابتدا شما باید محل مورد نظر خود را انتخاب کنید. منطقه ای را انتخاب کنید که در آن احساس راحتی داشته باشید و به محل کار شما و مدرسه فرزندان نزدیک باشد تا در رفت و آمد دچار مشکل نشوید.در کشور استرالیا همانند دیگر کشور ها, مرکز شهر از دیگر نقاط شهر گران تر میباشد .

برای پیدا کردن مسکن میتوانید از روش های زیر استفاده کنید:

1-وبسایت ها

2- روزنامه ها

3-دفاتر املاک

خرید مسکن در استرالیا

افرادی که قصد خرید مسکن در استرالیا را داشته باشند میتوانند از طریق گرفتن وام هم اقدام کنند

مبلغ این وام به آیتم های زیادی بستگی دارد( فردی که اقامت دائم دارد یا شهروند میباشد و ...) ولی به طور کلی مبلغ این وام بین 80 تا 95 درصد قیمت خانه خریداری شده ی شما میباشد با توجه به اینکه بهره بانکی این وام بین 1/5 الی 2/5 درصد میباشد.

زمانی که شما سیتیزن استرالیا باشید برای دریافت این وام که شامل 95 درصد ارزش خانه شما میباشد, میبایست حدود 13 درصد از قیمت خرید خانه را سپرده گذاری کنید.

یک نکته خیلی جالب در مورد این وام این است که مبلغ اقساط بسیار اندک میباشد و همین امر باعث شده که تقریبا همه در استرالیا صاحب خانه شوند.

این مطالب را از دست ندهید
آدرس ارتباطی ما

شعبه سیدنی: 8Payten street, Putney NSW 

شعبه ملبورن: 25A Tunstall Square, Doncaster East  ​​

شعبه شیراز: ارم،  خیابان نارون،  نبش کوچه ۸

شماره تماس استرالیا: 61280058525+

شماره تماس ایران:   989039221111+

تلفکس :  987132292407+

واتساپ :  989039221111+

اینستاگرام : iselect.australia

ایمیل  : info@iselectaustralia.com

 

درباره گروه مهاجرتی آی سِلِکت استرالیا

شماره ثبت شرکت در استرالیا:   636837726

شماره رجیستری در سازمان مارا:     2117704 

 

تست